0  |  0

بازار در تسخیر برندهای خارجی

بازار در تسخیر برندهای خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس ، در این برنامه با حضور عظیم فضلی پور به آسیب شناسی فضای تبلیغات گسترده کالاها و برندهای خارجی در فضای عمومی شهرها و رسانه ها، میزان تاثیر فرهنگی تبلیغات پر حجم کالاها و برندهای خارجی بر رفتار مصرف کنندگان و الگوی خرید مردم پرداخته خواهد شد.
همچنین با بررسی وظایف هر یک از دستگاه های فرهنگی از جمله شورای فرهنگ عمومی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت ارشاد، شهرداری ها و... میزان اجرایی شدن قوانین مرتبط با تسهیل تبلیغ کالاها و برندهای داخلی و محدودیت های تبلیغ کالاهای خارجی در کشور پیگیری می شود.
عظیم فضلی پور دارای دکترای مدیریت استراتژیک برند از دانشگاه یو اس سی آمریکا و عضو کمیته ملی برند ایران هستند و تاکنون چندین جلد کتاب در حوزه تأثیرات برند و تبلیغات به رشته تحریر درآورده اند.
در این برنامه از بینندگان پرسیده شده است: حجم تبلیغات کدام دسته از کالاها و برندهای زیر در کشور بیشتر به چشم می آید؟ 1) کالاها وبرندهای ایرانی 2) کالاها و برندهای خارجی که می توان از هم اکنون با ارسال گزینه مورد نظر به شماره 300001435 در این نظرسنجی شرکت کرد.
برنامه ثریا با شعار «دیدبانی برای پیشرفت ایران» چهارشنبه ها ساعت 19:30 از شبکه 1 سیما پخش می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com