0  |  0

صادرات 18 میلیون دلاری مشتقات نفتی در شهرک صنعتی اشتهارد

صادرات 18 میلیون دلاری مشتقات نفتی در شهرک صنعتی اشتهارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی‌اکبر زارعی‌نژاد در جمع مدیران استان البرز گفت: با فعال شدن کمیسیون ماده 12 استان که از زیرمجموعه‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است بیش از 18 میلیون دلار کالاهای تولیدی در منطقه شهرک صنعتی اشتهارد به کشورهای شرقی همسایه صادر شد.

وی ادامه داد: کمیسیون ماده 12 معروف به کمیسیون استانداردسازی از کمیسیون‌های قانونی در روند صادرات است که باید کیفیت کالاهای صادراتی و تناسب بین دریافت فرآورده‌های یارانه‌ای و خروجی تولید را تأیید نماید.

زارعی‌نژاد با تشکیل هشت جلسه فوق‌العاده کمیسیون استانداردسازی در اداره کل استاندارد البرز که نقش بسیار مهمی در فعال شدن این کمیسیون ایفا نموده، پرونده‌های مربوطه به صفر رسیده و صادرکنندگان مشتقات نفتی استان از این به بعد بدون هیچ‌گونه معطلی در این کمیسیون مجوز مربوطه را اخذ خواهد نمود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com