0  |  0

واردات زیتون به صورت سوپرویژه

واردات زیتون به صورت سوپرویژه

محمد سید رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با ابراز تاسف از مشاهده کنسرو تن ماهی خارجی در فروشگاه‌ها تصریح کرد: کنسرو تن ماهی ایرانی از کیفیت مرغوبی برخوردار است و می‌تواند با تن ماهی‌های خارجی رقابت کند.وی با تاکید بر رشد صادرات کنسرو تن ماهی ایرانی، کیفیت این محصول را هم برای استفاده در داخل و هم برای صادرات مناسب خواند و گفت: خوشبختانه صادرات کنسرو تن ماهی نیز پیشرفت کرده است. در حال حاضر تن ماهی تایلندی بهترین تن ماهی محسوب می‌شود، اما باید توجه داشت که به دلیل قیمت بالای آن واردات این کنسرو توجیه اقتصادی ندارد.

دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران در مورد صادرات کنسرو‌های ایرانی نیز خاطرنشان کرد: صادرات همان روند سابق را طی می‌کند و مسئله مهم در این امر، تداوم فروش و حفظ بازار بین‌المللی است. لذا در صورتی که نرخ ارز نوسان زیادی نداشته باشد، روند خوبی در صادرات داریم.

سید رضوی همچنین در مورد واردات کنسروهای آناناس و زیتون تصریح کرد: با توجه به اینکه آناناس در ایران تولید نمی‌شود، مشکلی در زمینه واردات کنسرو این میوه وجود ندارد چنانچه آناناس در باکس‌های 5 تا 10 کیلویی وارد و در داخل در حجم‌های کوچک‌تر به صورت کنسرو بسته‌بندی می‌شود.

وی با اشاره به واردات کنسرو زیتون نیز یادآور شد: زیتون سوپرویژه که بسیار درشت است معمولا از ترکیه و کشورهایی چون یونان وارد می‌شود و با توجه به اینکه زیتون ایرانی مشتری خاص خود را دارد، در این زمینه با چالشی مواجه نیستیم.دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران ادامه داد: با توجه به اینکه زیتون کالای اساسی محسوب نمی‌شود، با وجود تولید داخل این میوه، واردات آن ایرادی ندارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایسنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com