0  |  1

سرمایه‌گذاران فاقد دانش سرمایه‌گذاری‌های جانشین هستند

سرمایه‌گذاران فاقد دانش سرمایه‌گذاری‌های جانشین هستند

افزایش روز افزون نیاز به تحصیلات مالی مخصوصاً در سرمایه گذاری های جانشین، ذهن اکثر مشاوران و شاغلان در حوزه مالی را به خود مشغول کرده است. در تحقیقات انجام شده، این فقدان دانش به کرات مشاهده شده است. این ضعف در ناتوانی صنعت خدمات مالی، در پذیرفتن یک معنی مشترک جهانی برای سرمایه گذاری جانشین نهفته است. اینکه مردم چگونه اطلاعات روزانه را تحلیل می کنند نکته ای کلیدی است. تغییرات زیادی طی دهه های اخیر رخ داده اند. این روزها سرمایه گذاران اطلاعات خود را به صورت آنلاین بدست می آورند و به دنبال اطلاعات جدید و قابل استفاده ای هستند که به کمک آن بتوانند تصمیم گیری های سرمایه گذاری را راحت تر انجام دهند. امروزه سرمایه گذاران، حتی اگر به متخصصین مالی اطمینان داشته باشند، باز هم تمایل دارند از منابع مختلفی آموزش ببینند تا تصمیمات هوشمندانه ای بگیرند.

تحصیلات از فروش و بازاریابی که بازوان صنعت خدمات مالی شناخته شده اند، جدا شده و بیشتر مثل یک راه برای افزایش ارزش از ان استفاده می شود. سرمایه گذاران، امروزه با هوش تر از گذشته اند. چرا که می خواهند مشاوران بتواند به آنها ثابت کنند که خدماتشان در مقایسه با سایر مشاوران مزایای بیشتری دارد. و هر چه فروشندگان و بازاریابان، مدارک تحصیلی با ارزش تری داشته باشند وظایف بیشتر و موثرتری انجام خواهند داد. این عقیده ای است که مورد پذیرش اغلب افراد در این صنعت است.

از سویی دیگر با توجه به تحقیقات انجام شده حدود 60% پاسخ دهندگان اظهار داشتند اگر قادر به خواندن مطالب آموزشی مرتبط و علمی در ارتباط با این ابزارها بودند علاقه بیشتری به سرمایه گذاری های جانشین نشان می دادند.

مدیران مالی و سواد مالیدر این بررسی نشان داده شد 40% ترجیح می دهند مقدار مشخصی پول نقد در پرتفویشان نگه دارند تا اگر فرصت سرمایه گذاری مناسبی یافتند، در آن سرمایه گذاری کنند. این امر نشان دهنده آن است که فرصت های زیادی برای تهیه محصولات آموزشی وجود دارد تا سرمایه گذاران مشتاق بتوانند از ایده های جدید بهره مند شوند. رقابت زمانی شروع می شود که اطلاعات آموزشی مناسب در زمان خودش به دست سرمایه گذاران برسد. اگر اطلاعات سرمایه گذاری جانشینی به سهولت در دسترس سرمایه گذاران قرار نگیرد ، یا مجبور به پذیرفتن نظر مشاور مالی خود می شوند و یا به ناچار از اینترنت به عنوان ابزاری برای یادگیری استفاده می کنند.

جمع بندی

سرمایه گذاران اگر اطلاعاتی در مورد فرصت های بالقوه و ممکن جدید و یا کمتر شناخته شده برای خود داشته باشند و بتوانند با این اطلاعات و آموزش های داده شده ارتباط موثری برقرار کنند؛ تمایل بیشتری در سرمایه گذاری در دارایی های جایگزین نشان می دادند.

دریافت فایل

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

دیدگاه شما
 
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com