0  |  0

کسر هزینه از حساب مشتریان بانک اقتصاد نوین با اطلاع‌رسانی قبلی انجام شد

کسر هزینه از حساب مشتریان بانک اقتصاد نوین با اطلاع‌رسانی قبلی انجام شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دریافت هزینه پیامک‌های واریز و برداشت از حساب‌ها چند ماه گذشته در شبکه بانکی در حال فراگیری است.این هزینه بابت خدماتی از مشتریان کسر می‌شود که بانک به مشتریان ارائه کرده و از این طریق هزینه‌‌های خدمات الکترونیک خود را پوشش می‌دهد.

به تازگی بانک اقتصاد نوین با ارسال پیامکی به مشتریان خود اعلام کرد: مبلغ 50000 ریال بابت آبونمان ارسال پیامک در سال جاری از حساب شما کسر شده این مبلغ تا پایان آبان‌ ماه قابل استرداد می‌باشد. اطلاعات بیشتر مراجعه به شعبه بانک با شماره 48031000 تومان.

به گزارش فارس، با توجه به اینکه مشابه این اقدام در بانکی دیگر مشکلاتی را به وجود آورد، برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیرعامل بانک اقتصاد نوین گفت‌وگو کردیم. وی در این باره به فارس گفت: قبل از ارسال این پیامک، پیامکی برای مشتریان ارسال و اعلام شد هر فردی که تمایلی به داشتن سرویس پیامک بانک ندارد، انصراف بدهد که تنها یک درصد مشتریان انصراف دادند.

وی افزود: مدتی بعد این پیامک به مشتریان ارسال و اعلام شد که 5 هزار تومان به منظور پوشش هزینه پیامک از حساب شما برداشت می‌شود.

معتمدی با بیان اینکه این مبلغ فقط برای پوشش هزینه پیامک ارسالی برای مشتریان بانک دریافت می‌شود، گفت: البته کسانی که تمایلی به دریافت این پیامک ندارند تا پایان آبان ماه می‌توانند اعلام کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com