0  |  0

چراغ سبز رئیس فدرال رزرو آمریکا به افزایش نرخ بهره در دسامبر

چراغ سبز رئیس فدرال رزرو آمریکا به افزایش نرخ بهره در دسامبر

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، جنت یلن، رئیس کل بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد شرایط اقتصادی این کشور برای افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر آماده است.

این مقام اقتصادی آمریکا تأکید کرد این افزایش نرخ بهره بانکی در این کشور به صورت تدریجی صورت خواهد گرفت و بر اساس میزان بهبود اقتصادی تعیین خواهد شد.

کاهش نرخ بیکاری،‌ رشد اقتصادی مناسب و احتمال بازگشت تورم به میزان مطلوب نشان دهنده آماده بودن اقتصاد آمریکا برای افزایش نرخ بهره است.

به نظر می رسد پس از ماه‌ها اظهار نظر مقامات بانک مرکزی آمریکا نسبت به تصمیم‌گیری در مورد افزایش سود بانکی در این کشور،‌سرمایه گذاران در این کشور در حال بررسی مجدد شرایط اقتصادی آمریکا هستند و برای اولین بار این اظهارات را جدی گرفته‌اند.

یلن اعلام کرد کمیته افزایش نرخ سود بانکی در بانک مرکزی آمریکا انتظار دارد تا پیش از اجرای افزایش نرخ بهره بانکی، رشد اقتصادی این کشور در سطحی به روند خود ادامه دهد که به افزایش اشتغال و بازگشت تورم به نرخ مطلوب 2 درصدی در این کشور بیانجامد.

به گفته یلن، اطلاعات آینده معلوم خواهد کرد که آیا نرخ تورم به میزان مورد انتظار خواهد رسید و در صورت رسیدن شرایط برای افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا آماده خواهد بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com