0  |  0

مشکلی برای تامین اعتبار ۱۱۰ هزار خودرو نداریم

مشکلی برای تامین اعتبار ۱۱۰ هزار خودرو نداریم

سید علی اصغر میر محمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درخصوص اعطای منابع تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو، اظهارداشت: بانک مرکزی با بانک‌ها قرارداد منعقد کرده و بانک‌های عامل هم باید براساس تفاهم‌های انجام شده لیست‌ها را به انضمام چک‌های ظهرنویسی شده توسط خودروساز‌ان و مشخصات خودرو را تحویل گرفته و برای بانک مرکزی بفرستند.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر مشاهده شده خودروسازان‌ برخی موارد از جمله ظهرنویسی چک‌ها را رعایت نکرده‌اند، افزود: امروز هم به بانک‌های عامل اعلام کردیم به محض دریافت کامل مدارک، قسمت به قسمت به پرداخت اعتبار اقدام کنند.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی تاکید کرد: برای تامین مالی تسهیلات 110 هزار خودرو هیچ مشکلی نداریم اما خودروسازان باید موارد تفاهم شده را رعایت کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com