0  |  0

نشست آشنایی صنایع با دستاوردهای دانشمندان جهان اسلام برگزار می‌شود

نشست آشنایی صنایع با دستاوردهای دانشمندان جهان اسلام برگزار می‌شود

گروه‌های صنعتی تاثیرگذار، صاحبان فناوری‌ها و تسهیل‌کنندگان روابط، جزو شرکت‌کنندگان اصلی نشست ایسا 2018 خواهند بود که 11 لغایت 14 آذرماه سال جاری در دانشگاه سلطان قابوس عمان برگزار می‌شود.
گروه‌های ویژه صنعتی، به‌ویژه از کشور میزبان، قصد دارند فرصت‌هایی را مهیا کنند تا فناوری‌های پیشرفته از کشورهای دیگر در شرکت‌ها و واحدهای سرمایه‌گذاری خود، بومی‌سازی شوند.
صاحبان فناوری، دانشمندان و متخصصان نیز در این دوره از نشست استپ حضور خواهند داشت که دستاوردهای شان در حوزه تولیدات و خدمات، سهمی از بازار را از آن خود کرده است. علاوه به راین، از تسهیل‌کنندگان روابط نیز انتظار می‌رود تا شرایط مناسبی برای کسب‌وکارهای بهتر را فراهم کنند.
گروه‌های صنعتی مورد تأیید دبیرخانه نشست آشنایی صنایع با دستاوردهای دانشمندان جهان اسلام (EISA) از غرفه نمایشگاه، حضور در جلسات معارفه، درخواست تجارت B2B، حمل‌ونقل محلی، بازدیدهای علمی و خدمات رزرواسیون اقامت به صورت رایگان بهره خواهند برد.
انرژی، آب و سلامت سه حوزه اصلی نشست استپ در عمان خواهند بود؛ این در حالی است که اولین دوره نشست ایسا سال گذشته در تهران برگزار شد. ایسا 2018 فرصتی را ایجاد می‌کند تا نیازهای گروهی از جامعه علمی و دانشگاهی شرکت‌کننده در این نشست برطرف شود و بتوانند دستاوردهای خود را در حوزه تولیدات و خدمات فناوری به بازارهای جدید با تمرکز بر جهان اسلام معرفی کنند
جایزه مصطفی (ص)، نشان عالی علم و فناوری جهان اسلام است که هر دو سال یک‌بار به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌شود. جایزه مصطفی (ص) با شناسایی، معرفی و تقدیر شایسته از برترین‌های علم و فناوری در جهان اسلام، علم‌آموزی و پژوهش را در جوامع اسلامی ترویج و تشویق می‌کند.
بر اساس سند اجرایی جایزه پیامبر اعظم، سورنا ستاری (معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری) رییس شورای سیاست‌گذاری و مهدی صفاری نیا (رییس پارک فناوری پردیس معاونت علمی) دبیر شورای سیاست‌گذاری این جایزه است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com