0  |  0

بورس در هفته‌ای که گذشت

بورس در هفته‌ای که گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۸ آذر ماه ۹۴، شاخص کل با ۰.۲۲ درصد کاهش روبرو شد. شاخص کل با ۱۴۰ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۶۲۴۱۰ واحد رسید.

شاخص بازار اول با ۱۵۱ واحد کاهش به رقم ۴۲۸۷۲ واحد بالغ شد و شاخص بازار دوم با ۳ واحد افزایش عدد ۱۴۱۱۶۱ واحد را تجربه کرد و شاخص بازار اول با ۰.۳۵ درصد کاهش نسبت به هفته قبل مواجه شدند.

در ۵ روز کاری این هفته ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۳۵۳۹ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۶ درصد کاهش یافته است.در ضمن تعداد ۲۲۰۰ میلیون سهم و حق تقدم در ۱۳۵ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۸ و ۱۶ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.

همچنین ارزش معاملات نرمال به ۳۰۱۸ میلیارد ریال رسید و حجم معاملات معاملات نرمال با ۲۰۵۳ میلیون سهم به ترتیب با ۲۰ درصد کاهش و ۰.۷ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.براین اساس تعداد ۵۱۳۶۵۹ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۵۲۵ میلیارد ریال معامله شد که ۰.۳ درصد و ۲.۵ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته را نشان می دهد.

طی هفته جاری انتشار، چاپ و تکثیر با ۷.۳۱ درصد، ابزارپزشکی، اپتیکی و اندازه گیری با ۵.۰۴ درصد، زراعت و خدمات وابسته با ۲.۶۳ درصد،  خدمات فنی و مهندسی با ۲.۲۰ درصد و شرکتهای چند رشته ای صنعتی با ۱.۵۶ درصد بیشترین تغییر مثبت در شاخص صنایع را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص دادند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com