0  |  2

از رنسانس تا عصر اطلاعات؛ سیر تکامل کارآفرینان

از رنسانس تا عصر اطلاعات؛ سیر تکامل کارآفرینان

هیچ کسی نمی‌داند که اولین کارآفرین دنیا چه کسی بوده است. موضوعی که می‌توانست عنوان داستانی فوق‌العاده باشد. برای پیدا کردن اولین کارآفرین باید به سال‌های بسیار دور، یعنی قبل از پیدایش نوشتن و مکتوب شدن تاریخ برگردیم. کارآفرینان برای اینکه به حیات خودشان ادامه دهند، چاره‌ای جز تکامل با زمان نداشته‌اند. ولی ویژگی‌هایی مانند سازگاری، خلاقیت و نوآوری، شور و اشتیاق، شهامت، پشتکار، تعهد و اراده‌ی محکم در کارآفرینان همه‌ی زمان‌ها مشترک بوده است. شاید مهم‌ترین این ویژگی‌ها، سازگاری کارآفرینان با شرایط باشد. به طوری که یک کارآفرین باهوش، خود را با تغییر دائم نیازهای مشتری، تغییر جهت بازار و پیشرفت تکنولوژی سازگار می‌کند.

از رنسانس تا عصر اطلاعات؛ سیر تکامل کارآفرینی

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
 
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com