1  |  1

اشتغال زایی یک کارآفرین میانه ای برای 75 نفر

اشتغال زایی یک کارآفرین میانه ای برای 75 نفر

این واحد تولیدی در جاده غریبدوست تنها منطقه تولیدی شهر ترکمنچای از توابع شهرستان میانه ایجاد شده و بیشتر کارگران آن زنان سرپرست خانوار هستند.
این کارخانه صنعتی و تولیدی که از سال 93 کار خود را شروع کرده و توانسته به جایگاه مطلوبی در زمینه فروش محصولات و حتی صادرات به کشورهای خارجی برسد، در صورت حمایت مسئولان توان افزایش ظرفیت نیروهای کاری مستقیم خود تا 130 نفر را نیز دارد.
در راستای حمایت از تولید داخلی و رونق بخشی به اقتصاد مقاومتی به منظور افزایش توانمندی و سطح مهارت زنان شاغل در این واحد تولیدی، آزمون کتبی مهارت از سوی سازمان فنی و حرفه ای از کارکنان این واحد گرفته شد.
امروز حجت الاسلام محمدرضا حامدی امام جمعه میانه به همراه فرمانده سپاه میانه از نزدیک از روند برگزاری این آزمون و آشنایی با نحوه کار این افراد بازدید به عمل آوردند.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ویژه میانه وعده تحقق وام حمایتی از این واحد تولیدی را نیز داد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com