0  |  0

فعالیت ۳۸ واحد فناور در مرکز کارآفرینی دانشگاه یاسوج

فعالیت ۳۸ واحد فناور در مرکز کارآفرینی دانشگاه یاسوج

عبدالرسول پوران‌فرد مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه یاسوج گفت: تعداد واحد‌های فناور دانشگاه یاسوج تا پایان سال جاری به ۴۰ واحد افزایش می‌یابد.
عبدالرسول پوران‌فرد افزود: این مرکز در سال ۹۰ برای اولین بار مجوز فعالیت خود را دریافت کرده و تا سال ۹۴ تنها هشت واحد فناور به ثبت رسیده بود.
وی ادامه داد: ثبت نخستین مرکز دانش‌بنیان به‌نام "کلونی زنبور عسل" و انتخاب واحد نمونه کشوری از اقدامات صورت گرفته در این مرکز بود.
پوران فرد اضافه کرد: در ۲ سال گذشته کل بودجه اختصاص یافته به این مرکز ۶ میلیون تومان بود که این رقم در سال جاری به ۷۴۰ میلیون تومان برای واحد‌های فناور دانشگاه افزایش یافت.
وی با بیان اینکه اولین مسابقه استارت‌آپ استان ۲۵ تا ۲۷ آذرماه برگزار می‌شود، گفت: برگزاری این مسابقه با همکاری پارک علم و فناوری و انعقاد قرارداد اینترنتی با کنسرسیوم کسب و کار ایران از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مرکز است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com