0  |  0

نشست بانوان کارآفرين شهرستان قرچک با فرماندار برگزار شد

نشست بانوان کارآفرين شهرستان قرچک با فرماندار برگزار شد

به گزارش خبرگزاري آريا از قرچک، نشست بانوان کارآفرين شهرستان قرچک با حضور مسعود مرسلپور فرماندار، ابراهيم جمشيدي بخشدار مرکزي، محسن کهزادي رئيس شوراي اسلامي شهر، رشيدي ظفر مسئول خودکفايي و اشتغال کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان و تعداد زيادي از بانوان فعال در عرصه کارآفريني و اشتغالزايي در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
نقش زنان در رشد و بالندگي جامعه قابل تقدير است
فرماندار شهرستان قرچک در اين جلسه نقش زنان در بالندگي و رشد جامعه را قابل تقدير خواند و جايگاه آنان در حوزه هاي مختلف کشور را ارزنده عنوان کرد.
مسعود مرسلپور به ضرورت شناسايي زنان کارآفرين در سطح شهرستان، شناسايي مشکلات آنان، برگزاري دوره هاي پودماني در رشته هاي مختلف براي اين افراد و ترويج آموزشهاي فني و حرفه اي در سطح خانواده ها، ساماندهي محصولات و توليدات بانوان کارآفرين و عرضه اين توليدات به خصوص فرش منطقه با نام "قرچک" در بازارهاي داخلي و خارجي اشاره کرد و به برگزاري کارگروهي به همين منظور تأکيد کرد.
نمايشگاه کارآفريني بانوان در قرچک برپا شود
وي همچنين خواستار برپايي نمايشگاه کارآفريني بانوان شهرستان قرچک با هدف معرفي توانمندي اين قشر از جامعه و عرضه و فروش محصولات با همکاري فرمانداري، بخشداري، شهرداري و شوراي اسلامي، کميته امداد و ساير ادارات شد.
در اين نشست هر يک از بانوان کارآفرين ضمن معرفي خود و توليدات مربوطه، مشکلات خود را در حضور فرماندار و ساير مسئولان حاضر مطرح کرده و خواستار رفع مشکلات و پيگيري از سوي نماينده عالي دولت در شهرستان قرچک شدند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: آریا نیوز
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com