0  |  1

برنامه ریزی درسی بر پایه کارآفرینی و اشتغال تدوین می شود

برنامه ریزی درسی بر پایه کارآفرینی و اشتغال تدوین می شود

به گزارش ایرنا، حسن طایی عصرجمعه به خبرنگار ایرنا در آمل افزود: این موضوع در چهل و هشتمین همایش معاونان آموزشی دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه شمال آمل بررسی وتصمیم گیری شده است.
وی ادامه داد: در حوزه توسعه کارآفرینی واشتغال برنامه متنوع وخوبی تدوین شده که ازجمله مهمترین آنها، توانمندسازی، اشتغال پذیری و کارآفرینی دانش آموختگان دانشگاه های کشور است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید براینکه نرخ بیکاری برای مردم قابل تحمل نیست و این نرخ باید در استان های کشور کاهش یابد، تصریح کرد: همه باید با توجه به شرایط اقتصادی کشور تلاش کنیم تا موضوع مهم کارآفرینی واشتغال در صدر کارها قرار گیرد.
طایی با بیان اینکه افزایش تولید را باید سرلوحه برنامه کاری خود قرار دهیم، ادامه داد: با افزایش تولید، آمار بیکاری را باید در کشور کاهش دهیم و در مسیر چشم انداز توسعه حرکت کنیم.
وی کرد: بر اساس مسیر چشم انداز توسعه، سالانه باید هشت درصد تولید در کشور افزایش می یافت، اما متاسفانه تنها سه درصد آن محقق شده است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: یکی از تاکیدها و برنامه های جدید این معاونت توسعه کسب و کارهای کوچک وخرد تعاونی هاست که همه مردم هم می توانند با رویکرد مالکیت های تعاونی با ارائه طرح های قابل توجیه از تسهیلات حمایتی این بخش بهره مند شوند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com