0  |  0

حمایت ۱۱ میلیارد تومانی صندوق امید از طرح خوشه صنعتی فرش ایلام

حمایت ۱۱ میلیارد تومانی صندوق امید از طرح خوشه صنعتی فرش ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر نورالله زاده در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: صندوق کارآفرینی و امید در استان ایلام حدود ۵۰ میلیارد ریال برای صنایع کوچک استان اختصاص داده است.وی بیان داشت: از این میزان اعتبار، به هر واحد صنعتی کوچک یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می شود.

نورالله زاده با اشاره به اینکه استان ایلام از ظرفیتهای مهم مرزی برخوردار است، بیان داشت: یکی از مهمترین برنامه های صندق کارآفرینی و امید، ساماندهی بازارچه مرزی مهران با استفاده از تسهیلات ارائه شده است.وی بیان داشت: درصدد هستیم از طرحهایی که در این زمینه مستقر می شوند با توجه به اینکه استان ایلام محل تردد زائران و مسافران خارجی و ایرانی است، حمایت شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مهمترین طرحهای صندوق حمایت از خوشه صنعتی فرش ایلام است که برای این طرح نیز ۱۱ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.مدير عامل صندوق کارآفرينی و اميد کشور عنوان کرد: امید است با اجرای طرحهای مختلفی در استان ایلام زمینه اشتغال چهار الی پنج هزار نفر فراهم شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com