0  |  0

مراکز مشاوره کارآفرینی در شهرستان های مازندران راه اندازی می شود

مراکز مشاوره کارآفرینی در شهرستان های مازندران راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، کامران اصغری در کارگروه اشتغال، سرمایه گذاری و رفع موانع تولید در فرمانداری رامسر افزود: این مراکز در آینده نزدیک در تمامی شهرستان ها فعالیت خود را آغاز می کند و از روسای ادارات ذیربط انتظار می رود تا در جهت راه اندازی این مراکز حمایت کنند.وی گفت : این مراکز می توانند به فارغ التحصیلانی که دارای ایده های کارآفرینی هستند برای به ثمر رساندن ایده ها کمک کنند.
اصغری با تقدیر از نگاه ویژه و تلاش های استاندار مازندران برای رونق کسب و کار ، تولید و رفع موانع آن افزود : غرب استان مازندران دارای ظرفیت های ممتازی است که باید از این ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده کرد.
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار داشت : آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آفرینی را باید جدی گرفت و همچنین با اطلاع رسانی درست و صحیح می توان در جهت توسعه آن برنامه ریزی نمود.
وی خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید به تولید و رفع موانع آن اهتمام ویژه دارد و همین نگاه هم در سطح استان وجود دارد.
فرماندار شهرستان رامسر نیز اظهار امیدواری کرد همزمان با سفر ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت به استان مازندران مشکل بلاتکلیفی شهرک صنعتی و تبدیل آن به شهرک فناوری اطلاعات حل شود.
حسین سروری افزود: رامسر شهر زیست محیطی و شهر سبز است و اجرای هر نوع فعالیت تولیدی در این شهرستان فراهم نیست بلکه باید صنایع پاک گسترش یابد.
وی بیان داشت: شهرستان رامسر در حوزه کشاورزی ،گل و گیاه و سایر محصولات ظرفیت های بسیار خوبی برای صادرات دارد و فرودگاه رامسر نیز می تواند به این فرایند کمک نماید.فرماندار رامسر خواستار تشکیل انجمن صنفی در حوزه کار و کارآفرینی شد.همچنین در این جلسه هر یک از کارآفرینان و تولید کنندگان مشکلات خودشان را بیان کردند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com