0  |  0

کارآفرینی در ۲۰۰ دقیقه؛ نهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) برگزار می‌شود

کارآفرینی در ۲۰۰ دقیقه؛ نهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) برگزار می‌شود

نهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا)؛ کارآفرینی در ۲۰۰ دقیقه با موضوع «ورزش، سلامت و نشاط اجتماعی» روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۴ تا ۱۹:۳۰ در ارومیه برگزار می‌شود.
درباره رویداد:
در این رویداد به ایده پردازان در یک بازه زمانی ۳ دقیقه‌ای فرصتی داده می‌شود تا با بیان ایده خود آن را از لحاظ عامه‌پسند بودن برای حضار و قانع‌کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب‌وکار بسنجند و در کنار دوستان خود با ایده‌های نو دیگران آشنا و شبکه‌ای از دوستان و متخصصین برای ارتباطات آتی خود ایجاد کنند. شرکت‌کنندگان باید ایده خود را هنگام ثبت‌نام برای تیم برگزارکننده ارسال نمایند. در پایان مراسم به ایده‌های برتر جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا خواهد شد. شایان‌ذکر است پیش از مراسم ایده پردازی که از ساعت ۱۷:۳۰ شروع خواهد شد، دو کارگاه آموزشی رایگان «آشنایی با اقتصاد ورزش» و «چگونه ارایه حرفه‌ای داشته باشیم؟» از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com