0  |  13

نگاهی بر میزان تولید داده در هر دقیقه در فضای مجازی

نگاهی بر میزان تولید داده در هر دقیقه در فضای مجازی

اشتراک گذاری 300 ساعت ویدیوی جدید در یوتیوب، بیش از 110 هزار تماس اینترنتی از طریق اسکایپ و بیش از 4 میلیون لایک در فیس بوک تنها بخشی از اتفاقاتی است که در یک دقیقه در شبکه های اجتماعی رخ می دهد. اینفوگراف زیر آماری جالب از میزان داده هایی که در هر دقیقه در سایت ها و شبکه های اجتماعی برجسته بارگذاری می گردد را نشان می دهد، که می تواند برای مدیران و کارآفرینان جالب و توجه و راهگشا باشد. (جهت بزرگنمایی بیشتر تصویر بر روی آن کلیک نمایید)

آیا می دانید هر دقیقه در شبکه های اجتماعی چه می گذرد؟

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com