0  |  0

اولين رويداد استارتاپی SMEها با رويكرد صنايع هايتك برگزار می‌شود

اولين رويداد استارتاپی SMEها با رويكرد صنايع هايتك برگزار می‌شود

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: این رویداد با همکاری اولين رويداد استارتاپي SMEها با رويكرد صنايع هايتك در قزوين شرکت شهرک‌های صنعتی استان، دانشگاه آزاد اسلامی و فن بازار منطقه‌ای با حضور فعالان حوزه صنعت، دانشجویان و استادان برگزار می‌شود.
شهریار کشاورز در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد استارتاپی sme‌ها افزود: تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص توسعه کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان، اجرای سیاست‌های کلی علم و فناوری و ساماندهی و توسعه زیست بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی از اهداف برگزاری این رویداد است.
به گفته او ترویج رویداد‌های بومی با هدف ارتقاء درون زا و برون گرایی فناوری، بهره برداری موثر از ظرفیت دانشجویان، فناوران و نوآوران، تجاری سازی ایده‌های دانشگاهی و طرح‌های صنعتی، ارتباط صنعت با دانشگاه و جلب توجه سرمایه گذاران و فعالان صنعتی به رخداد‌های استارتاپی از دیگر اهداف رویداد استارتاپی sme‌ها است.
معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان یادآور شد: ارائه طرح‌های نو، حمایت از آن‌ها برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و همچنین معرفی طراحان و ایده‌های نو به سرمایه گذاران از مزیت‌های این گونه استارتاپ هاست.
اولین رویداد استارتاپی SME‌ها با رویکرد صنایع هایتک، یکم آذر در قزوین برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صداوسیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com