صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!

چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!

گابریل وینبرگ و جاستین مارس، که خود از کارآفرینان موفق و با تجربه‌ هستند در کتاب جذب: چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!، 19 کانال را برای جذب مشتری و ترکشن معرفی می‌کنند.
آن‌ها در این کتاب، مدلی سه مرحله‌ای، تحت عنوان «چارچوب خال هدف»، پیشنهاد می‌دهند که به شما کمک می‌کند تا بهترین کانال‌های ممکن برای کسب‌وکار خودتان را شناسایی کرده و به رشد و موفقیت استارتاپ‌تان کمک کنید.
تعداد بسیار زیادی از استارتاپ‌ها در سراسر دنیا شکست می‌خوردند و دلیل شکست اغلب آن‌ها، نه ضعف در ساخت یک محصول ارزشمند، بلکه عدم توانایی در جذب مشتری است! هدف اصلی این کتاب، کمک به استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها برای جذب مشتری و رشد سریع‌شان است.
گابریل وینبرگ (Gabriel winberg) و جاستین مارس (Justin Mares) در کتاب جذب: چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد! (Traction: how any startup can achieve explosive customer growth)، که کتابی پرفروش و پرطرفدار در بین فعالان کارآفرینی و استارتاپ‌ها است، صرف نظر از نوع صنعت، اندازه استارتاپ و … در آن، راه‌کارهایی را ارائه دادند که می‌تواند به جذب مشتری و رشد کسب‌وکارها کمک بسیاری نماید.
در بخشی از کتاب جذب: چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد! می‌خوانید:
فعالیت‌های آغازین استارتاپ‌ها که معمولا مقیاس‌پذیر نیستند، تلاش مضاعفی می‌طلبند. این روند به قدری همه‌گیر شده است که بعضی افراد دیدشان تنها به ایده‌های غیرقابل قیاس محدود می‌شود. برای حل این معضل در واقع باید به صورت جفتی به این موضوعات فکر کنیم؛ چیزی که در حال ساخت آن هستیم و روش‌های غیر قابل مقیاس‌پذیری که فقط در زمان شروع به آن‌ها نیاز داریم.
فهرست مطالب
مقدمه: جذب، بالاتر از هر چیز
فصل 1: کانال‌های جذب
فصل 2: تفکر جذبی
فصل 3: خال هدف
فصل4: آزمودن جذب
فصل 5: مسیر بحرانی
فصل 6: هدف قرار دادن وبلاگ‌ها
فصل 7: آوازه‌ خواهی
فصل 8: روابط عمومی غیرمتعارف
فصل 9: بازاریابی موتورهای جستجو
فصل 10: تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات بصری
فصل 11: تبلیغات آفلاین
فصل 12: بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (سئو)
فصل 13: بازاریابی محتوایی
فصل 14: بازاریابی ایمیلی
فصل 15: بازاریابی ویروسی
فصل 16: مهندسی به عنوان بازاریابی
فصل 17: توسعه کسب‌و‌کار
فصل 18: فروش
فصل 19: برنامه‌های مشارکتی
فصل 20: پلتفرم‌های موجود
فصل 21: نمایشگاه‌های تجاری
فصل 22: رویدادهای آفلاین
فصل 23: سخنرانی‌ها
فصل 24: جامعه سازی
تقدیر و تشکر
ضمیمه: آزمون‌های حلقه میانی

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com