0  |  0

راه‌اندازی پارک علم و فناوری دانشگاهی در گرجستان

راه‌اندازی پارک علم و فناوری دانشگاهی در گرجستان

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: هیات اعزامی از سوی پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان به کشور گرجستان با امضای موافقت‌نامه‌ای با دانشگاه آزاد تفلیس، پارک علم و فناوری دانشگاهی راه‌اندازی می‌کند.
مجتبی شهیدی افزود: پیرو بازدید هیاتی ازسوی دانشگاه آزاد تفلیس از پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان در ماه گذشته و دعوت از رئیس این پارک برای بازدید از دانشگاه مذکور و انجام همکاری‌های علمی و فناورانه، هیاتی به منظور بررسی چگونگی همکاری‌های دو طرف و امضای موافقت‌نامه همکاری بین پارک مذکور با دانشگاه آزاد تفلیس به پایتخت گرجستان اعزام و به دنبال بازدید از دانشگاه مذکور و بررسی موضوعات مورد توافق در دیدارهای رفت و برگشت، هیات‌ها پس از انجام توافقات مورد بحث، متن موافقت‌نامه مورد نظر را در حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان و در محل دانشگاه آزاد تفلیس با رئیس این دانشگاه امضا کردند.
وی ادامه داد: این رویداد مهم ملی، آغازی است برای حضور و تجلی توانمندی‌های فناورانه متخصصان ایرانی در خارج از کشور، به‌ویژه کشورهای همسایه و در حال توسعه که علاقه‌مند به بهره‌مندی از فناوری‌های نوین کشور ما است.
این مسئول یادآور شد: ما طبق این موافقت‌نامه نسبت به صدور و ارائه خدمات تخصصی اقدام می‌کنیم و از نیروهای توانمند زنجانی جهت راه‌اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد تفلیس استفاده خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: زمینه‌های همکاری متنوعی بین دو طرف از جمله ایجاد مرکز رشد و نوآوری به صورت بین‌المللی، برگزاری کنفرانس‌های علمی، مباحث پژوهشی، رویدادهای استارتاپی، تبادل تیم‌های فناوری، راه‌اندازی نمایشگاه‌های دائمی و فصلی محصولات دانش‌بنیان، به امضا رسیده که تلاش خواهیم کرد با توجه به اینکه طرف گرجستانی ما برای اجرایی شدن این توافق، ساختمان مجزایی را در اختیار طرف ایرانی قرار داده است، در زمان کمتری عملیات اجرایی این توافق را آغاز کنیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com