0  |  0

با هدف تقویت زیست‌بوم کارآفرینی منتشر می‌شود؛ فصلنامه «ایدوکا»

با هدف تقویت زیست‌بوم کارآفرینی منتشر می‌شود؛ فصلنامه «ایدوکا»

در راستای گسترش فضای نخبگانی و توسعۀ فرهنگ علم و فناوری، فصلنامه ایدوکا با تأکید برتقویت زیست‌بوم کارآفرینی در دانشگاه‌های لرستان، به همت بنیاد نخبگان استان منتشر می‌شود.
حمزه امیری؛ رئیس بنیاد نخبگان لرستان با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در عرصه نخبگانی، گفت: ایدوکا مجله‌ای است که به همت بنیاد نخبگان استان و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان منتشر می‌شود.
وی ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی و رونق استارت‌آپ‌ها را از اهداف مهم این نشریه برشمرد و افزود: این مجله در مدت کمی توانست نقش بسزایی در توسعۀ فرهنگ علم و فناوری در استان داشته باشد و مورد تقدیر معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز قرار گرفت.
امیری حضور فعال در حوزه استارت‌آپ‌ها را یکی از اولویت‌های امروز جامعۀ دانشگاهی دانست و اظهار داشت: فصلنامه ایدوکا مجله‌ای با رویکرد علمی_فرهنگی_خبری و تحلیلی است که به منظور ارتقای سطح دانش علمی و فنی مستعدان‌برتر، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، سهولت مبادله علمی بین آنان, معرفی پیشرفت‌های عمده در زمینه‌های مختلف کارآفرینی و ایجاد ارتباط میان دانشجویان و کارشناسان، منتشر می‌شود.
لازم به ذکر است، شماره دوم فصلنامه ایدوکا در زمستان 97 منتشر می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com