0  |  0

استارتاپ ویکند سلامت روان الکترونیک برگزار می شود

استارتاپ ویکند سلامت روان الکترونیک برگزار می شود

اولین رویداد استارتاپ ویکند سلامت روان الکترونیک به منظور ایجاد زمینه ای برای افزایش سطح سواد سلامت روان در میان دانشجویان، ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی، ترویج فرهنگ خلاقیت و کار آفرینی، ارتقا خدمات الکترونیک به دانشجویان و آشنایی با مدل های نوین کسب و کاربرگزار می شود.
اولین رویداد استارتاپ ویکند سلامت روان الکترونیکی ویژه دانشجویان، با محوریت سواد سلامت روان و خود مراقبتی، آسیب های روانی- اجتماعی، مشاوره الکترونیکی، گیم و سلامت روان، ابزارهای پیشگیری دیجیتال در حوزه روان دانشگاه ها با همکاری مراکز مشاوره دانشگاه های منطقه یک در اسفند ماه به مدت سه روز برگزار می گردد.
در این رویداد کارآفرینی آموزشی – تجربی، دانشجویان دانشگاه های منطقه یک علاقه مند به استارتاپ و صاحب ایده گرد هم می آیند تا ایده های خود را در فضای مشترک مطرح و اجرا کنند. در این رویداد کارآفرینان موفق انتخاب می شوند.
یادآور می شود: در انتها به تیم اول برگزیده، 50 میلیون ریال جایزه نقدی به تیم دوم 30 میلیون ریال جایزه نقدی و به تیم سوم 20 میلیون ریال جایزه نقدی و لوح تقدیر، تندیس رویداد اهدا می شود.
لازم به ذکر است، دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ثبت نام به مرکز مشاوره دانشگاه مراجعه نمایند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com