صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

سختی کارهای سخت

سختی کارهای سخت

کتاب «سختی کارهای سخت»، نوشته‌ی «بن هاروویتز»، ترجمه ی «سعید قدوسی نژاد» توسط انتشارات «آریانا قلم»، در «382» صفحه و در سال «1396» منتشر شده است.

عجیب بودنت، پیشینه ات و استعدادت را بپذیر.

کلیدهای موفقیت اگر در اینها نباشد، هیچ جای دیگری هم نیستند.

وقتی اولی بار مدیرعامل شدم، حقیقتاً فکر می کردم تنها کسی هستم که در تقلاست. هروقت با مدیرعامل های دیگر صحبت می کردم، به نظر می رسید همه چیز را تحت کنترل دارند

کسب و کارشان همیشه«خارق العاده» پیش می رفت و تجربه شان هم لاجرم «شگفت انگیز» بود.

اما وقتی کسب و کارهای خارق العاده و شگفت انگیز همتایانم را می دیدم که یکی پس از دیگری ورشکسته می شوند و به ارزش کمی فروش می رسند، دریافتم که احتمالا تنها کسی نبوده ام که در مخمصه دست و پا می زده است.

 

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com