صفحه نخست  »  مدیریت  »  کتاب  » 
0  |  0

سرآمدی در بازاریابی الکترونیک؛ طراحی و بهینه سازی دیجیتالی در بازاریابی

سرآمدی در بازاریابی الکترونیک؛ طراحی و بهینه سازی دیجیتالی در بازاریابی

کتاب «سرآمدی در بازاریابی الکترونیک؛ طراحی و بهینه سازی دیجیتالی در بازاریابی»، نوشته‌ی «دیو چیفی و پ. ر. اسمیت»، ترجمه ی «دکتر مهران رضوانی، کبری گودرزی و مجتبی صفی پور رشوانلو»، توسط انتشارات «دانشگاه تهران»، در «688» صفحه و در سال «1396» منتشر شده است.

کتاب حاضر با هدف کمک به یادگیری مفید و اثربخش در زمینه بازاریابی الکترونیک به رشته تحریر درآمده است. این کتاب در ده فصل کامل سازماندهی شده که هر یک از این فصول بر مبنای یادگیری از طریق چارچوبی مشخص، با نتایجی روشن به همراه ارائه چک لیست‌های مختلف است. کادرهای بینش بازاریابی الکترونیک، چشم‌اندازهای گوناگونی از افراد حرفه‌ای و دانشگاهی این حوزه ارائه می‌نماید، در حالی که کادرهای تعالی بازاریابی الکترونیک بهترین رویه‌های موجود در این حوزه را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. کتاب حاضر در نظر دارد تا راهنمایی جامع برای استقرار تمام جنبه‌های بازاریابی الکترونیک در یک سازمان باشد. همچنین مفاهیم و نظریه‌های بازاریابی موجود را ایجاد کند و این مدل‌ها را از نقطه‌نظر تفاوت‌های میان اینترنت و سایر رسانه‌ها مورد سنجش قرار دهد.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
 
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com