0  |  1

برگزاری نخستین دورهمی کافه کارآفرینی در همدان

برگزاری نخستین دورهمی کافه کارآفرینی در همدان

ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: برای رفع مشکلات و دیده شدن حرکت‌های جهادی به این احتیاج است که بیشتر با یکدیگر ارتباط و گفتگو داشته باشیم و مشکلات را به گوش و نظر مسئولان برسانیم تا بتوانیم از این طریق مشکلات را رفع کنیم.
وی با اشاره به سند اشتغال استان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ و برنامه توسعه ششم برای هر سال ایجاد ۲۰ هزار شغل را در نظر گرفته شده است که این تنها تکلیف ادارات و سازمان‌ها نیست بلکه عموم مردم و جامعه نیز باید ما را در این راه یاری کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: وظیفه ما اطلاع رسانی ظرفیت‌های سازمان‌ها و بخش‌های استان است تا جوانان بتوانند با استفاده از ایده‌های خود این ظرفیت‌ها را فعال کنند و به کارآفرینی و اشتغالزایی بپردازند.
محمد جواد وثاق، راهبر کافه کارآفرینی همدان نیز با اشاره به وجود سه ضلع ایده، تیم و سرمایه برای کارآفرین شدن، گفت: وجود محلی برای ارتباط و شبکه سازی و تبادل و تعامل چند سویه در اکوسیستم کارآفرینی همدان خالی بود که با پیگیری‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان و بخش خصوصی این فضای گرم و صمیمی در حال شکل گیری و رشد است.
وی به بسته‌های کارآفرینی ویژه دانش آموزان، دانشجویان، خانواده‌ها و صاحبان کسب و کار اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه‌های کافه برای توسعه سبک زندگی کارآفرینانه است که بعد از ماه رمضان به اطلاع عموم خواهد رسید.
مدیریت کافه فکرکده نیز با استقبال از ایده کافه کارآفرینی همدان بیان کرد: با مذاکرات قبلی در زمینه کافه کارآفرینی، آمادگی داریم تا در کنار این مجموعه باشیم و از حضور همه افراد استقبال می‌کنیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com