0  |  0

استارتاپ ویکند ملی «نوآوری‌های اجتماعی در شهر هوشمند» برگزار می‌شود

استارتاپ ویکند ملی «نوآوری‌های اجتماعی در شهر هوشمند» برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه الزهرا(س) و شتابدهنده آیتک با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی، انجمن های علمی دانشجویی مهندسی نرم افزار، مهندسی عمران و مهندسی IT دانشگاه الزهرا(س) درنظر دارد "استارتاپ ویکند ملی شهر هوشمند با محوریت نوآوری های اجتماعی" را درتاریخ ۶و۷و۸ آذر ماه ۱۳۹۸ برگزار کند.
این رویداد آموزشی، تجربی به همراه کارگاه هایی نظیر بوم مدل کسب و کار، کار تیمی و تیم سازی، نحوه ارائه به سرمایه گذار و همچنین حضور منتور هایی با تجربه در اکوسیستم استارتاپی برای کمک به تیم ها خواهد بود.
هدف ازاین رویداد ملی در جهت دهی و ایجاد خلاقیت، رشد ایده ها در دنیای کسب و کار واقعی، شبکه سازی، رسیدن به محصول اولیه و... می باشند.
از مزایای استارتاپ ویکند حضور افراد از رشته های مختلف و غیر مرتبط، امکان وجود ثبتنام تیمی و انفرادی، فراهم شدن امکان تیم سازی افرادیکه ایده دارند و همچنین بررسی شتابدهنده آیتک برروی تیم ها از نظر اقتصادی و... جهت سرمایه گذاری در آینده می باشند.
ثبتنام استارتاپ ویکند از طریق سایت https://evnd.co/txP2h
کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره 02171124000 و 09353525115
حضور برای عموم علاقه مندان به این حوزه آزاد می باشد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com