0  |  0

فراخوان ارسال ایده در زمینه مبارزه با کرونا ویروس

فراخوان ارسال ایده در زمینه مبارزه با کرونا ویروس

با توجه به شیوع کرونا ویروس و گسترش آن در جهان و تلاش نخبگان، دانشمندان و محققان برای مقابله با این پدیده که تمامی ابعاد زندگی را تحت‌تأثیر خود قرار داده و آثار مخرب اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن، بنیاد نخبگان استان خوزستان فراخوان ارسال ایده، راهکارها و اقدامات مؤثر در زمینه مبارزه با کرونا ویروس و دوران پساکرونا را اعلام کرد.
این برنامه در راستای زمینه‌سازی برای نقش‌آفرینی بیشتر جامعۀ نخبگانی در حل مشکلات و چالش‌های داخلی طراحی و اجرا می‌شود و مستعدان‌برتر می‌‎توانند در دو قالب فردی و یا گروهی ایده‌های خود را ارسال کنند.
اقدامات مهم و مؤثر در پیشگیری و درمان کرونا، تولید محتواهای آموزشی و کاربردی در بستر فضای مجازی و مشاوره آنلاین، تولید آثار ترویج رسانه‌ای از قبیل اسلایدشو، ویدئوکلیپ، موشن‌گرافیک و انیمیشن، همبستگی و مشارکت اجتماعی و کنترل استرس های ناشی از شرایط خاص فعلی، تشکیل کمپین‌های خیریه مردم نهاد برای حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر آن و همچنین مقابله با آثار مخرب اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن در پساکرونا، محورهای اصلی این فراخوان هستند.
علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌ها و پیشنهادات خود را از طریق ایمیل بنیاد نخبگان استان خوزستان به نشانی [email protected] ارسال کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com