0  |  0

کارگاه مجازی کارآفرینی برگزار می‌شود

کارگاه مجازی کارآفرینی برگزار می‌شود

از نظر بسیاری از محققان و اندیشمندان اقتصادی، وجود کارآفرینان در جامعه و بازار، مهمترین رکن موفقیت یک نظام اجتماعی و اقتصادی است. از سوی دیگر بسیاری از مردم جامعه، مایل هستند بدانند که کارآفرینی چیست و کارآفرین کیست؛ تا در پرتو فهم چیستی کارآفرینی و کیستی کارآفرین، بتوانند با آگاهی در این مسیر گام برداشته و موجبات موفقیت خود و توسعه کشور را فراهم کنند.
در همین راستا و در ادامه برگزاری کارگاه‌های توان‌افزایی و مهارت‌آموزی با هدف ارتقاء دانش و آگاهی مستعدان‌برتر از مقتضیات کارآفرینی، کارگاه مجازی کارآفرینی با مشارکت بنیاد نخبگان استان بوشهر، مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه‌های خلیج‌فارس و شیراز برگزار می‌شود.
بیان اجمالی تاریخچه کارآفرینی، معرفی گونه‌های مختلف کارآفرینی، آشنایی با ویژگی‌های کارآفرینان و ارائه کارکردهای اصلی کارآفرینان، کارآفرینان چگونه می‌اندیشند و چگونه کسب‌وکار خود را خلق کنم، از مهمترین محورهای این کارگاه است.
لازم به ذکر است، کارگاه کارآفرینی، یکشنبه؛ 18 خردادماه از طریق درگاه وبینار مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این کارگاه به سامانه بنیاد نخبگان استان بوشهر مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com