0  |  0

دومین دوره رایگان بورس کمپ برگزار می شود

دومین دوره رایگان بورس کمپ برگزار می شود

دومین دوره مجموعه وبینارهای رایگان آشنایی با بورس با عنوان بورس کمپ در مرکز مالی ایران از تاریخ ۲۰ مرداد ماه تا ۱۰ تیرماه برگزار می شود.
با توجه به استقبال از نخستین دوره بورس کمپ مرکز مالی ایران که با موضوعات کاربردی و مورد نیاز سهماداران برگزار شد و همچنین استقبال گسترده مردم برای سرمایه گذاری در بورس و بازار سرمایه و در جهت افزایش آگاهی و دانش مردم برای سرمایه گذاری مطمئن و منطقی در بازار سرمایه ، مرکز مالی ایران با ترکیب سهامداری شرکت فرابورس ایران، بورس تهران، بورس کالا ، بورس انرژی و شرکت سپرده گذاری مرکزی اقدام به برگزاری دومین دوره بورس کمپ کرده است.
این دوره ها شامل سواد مالی، قابلیت های سرمایه گذاری در بورس، آشنایی با خرید و فروش اشخاص حقیقی در بازار فیزیکی بورس کالا، قوانین و مقررات معامله گری، آشنایی با سرمایه گذاری در بازار مسکن و آموزش بررسی گزارش های عملکرد ماهانه شرکت ها از کدال است.
علاقه مندان می توانند جهت شرکت در هر دوره از این مجموعه وبینار های رایگان که از ۲۰ مرداد تا ۱۰ تیرماه برگزار می شود، عنوان دوره و نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۲۱۶۶۷۶۱۱۸۴ ارسال (پیامک) کنند .

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com