0  |  0

فراخوان جدید وزارت ارتباطات برای اعطای وام به شرکتهای کوچک

فراخوان جدید وزارت ارتباطات برای اعطای وام به شرکتهای کوچک

امیرحسین دوایی با اشاره به راه اندازی مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپای فاوا که در دهه فجر افتتاح شد، این مرکز را محلی برای حمایت از توسعه کسب و کار های نوپا و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، عنوان کرد. وی با اظهار امیدواری از اینکه این مرکز بتواند با ایجاد ارتباط بین بازیگران مختلف به صورت یک درگاه یکپارچه برای تجمیع تجربیات مدیریتی، سرمایه های هوشمند، تبحرهای علمی و ایده های نوآورانه در جهت ایجاد کسب و کار های نوین و ثروت افزا عمل کند، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از انواع سرمایه گذاران در این فضا، در راستای پاسخ به درخواست برای دریافت اعطای وام وجوه اداره شده، عمل خواهد کرد.

معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات با اشاره به فراخوان جدید اعطای وام وجوه ادره شده، از اولویت دادن به شرکت های کوچک زایشی (SPIN-OFF) حاصل همکاری شرکت های بزرگ و صاحبان ایده خبر داد و گفت: اولویت وام با شرکت های زایشی است که طبق این فرمول با تجربه مدیریتی شرکت های بزرگ و تبحر علمی دانشگاهیان و صاحبان ایده ایجاد شده اند. دوایی با تاکید بر تسهیل روند اعطای وام به شرکت های نوپا و ارایه تضامین توسط شرکت مادر، ادامه داد: این روش علاوه بر این که برای شرکت ها روش مناسب تامین مالی است، برای وزارتخانه نیز یک روش جدید تامین مالی هوشمندانه است.

معاون نوآوری و فناوری وزارت،‌ همچنین از تصویب حدود ۶۰ میلیارد تومان وام وجوه اداره شده خبر داد و گفت: البته پرداخت بر اساس پیشرفت پروژه به شرکت ها و به تدریج خواهد بود و تا کنون حدود ۱۵ میلیارد تومان پرداخت صورت گرفته است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com