0  |  0

بازدید مجازی از مرکز تحقیقات ابریشم کشور برگزار می شود

بازدید مجازی از مرکز تحقیقات ابریشم کشور برگزار می شود

بنیاد نخبگان استان گیلان در راستای فعالیت‌های علمی، فرهنگی و تحقیقاتی و با هدف آشنایی استعدادهای برتر استان و سایر استان‌های کشور با تولید و فرآوری صنعت ابریشم و تعامل سازنده با مرکز تحقیقات ابریشم کشور (چالش‌ها و راهکارها)، برنامه بازدید از مرکز تحقیقات ابریشم کشور را برگزار می‌کند.
مرکز تحقیقات ابریشم کشور، تنها مرکز تحقیقاتی فعال در امر نوغانداری در ایران است. این مرکز پژوهش‌‌هایی در رابطه با کرم ابریشم، توت، خاک، آب و سایر زمینه‌های مرتبط با نوغانداری را هدایت و راهبری می‌کند.
برقراری ارتباط متقابل با دانشگاه‌ها، صنایع و مراكز تحقیقات نوغانداری دنیا در راستای تبادل اطلاعات و دستیابی به راهكارهای توسعه و بررسی امکان ایجاد تحول در راستای شکوفایی صنایع ابریشمی و بهبود شاخص‌های مرتبط، از مهمترین اهداف این مرکز است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com