0  |  0

«مجموعه رویدادهای نسل نو» با رویکرد کارآفرینی در علوم انسانی برگزار می شود

«مجموعه رویدادهای نسل نو» با رویکرد کارآفرینی در علوم انسانی برگزار می شود

مدیر مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز، از آغاز اجرای رویدادهای مجازی با عنوان طرح «مجموعه رویدادهای نسل نو» با رویکرد مهارت‌آموزی، نوآوری و کارآفرینی در حوزه‌ی علوم انسانی خبر داد.
دکتر محمدمهدی آجیلیان ضمن بیان مأموریت اصلی مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی؛ مبنی‌بر تشکیل هسته‌های نوآور و کارآفرین با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و دیگر نهادها و سازمان‌های متخصص در حوزه‌های مختلف دانشی، به جزئیات طرح مجموعه رویدادهای آموزشی و توانمندسازی نسل نو در این مرکز پرداخت.
آجیلیان گفت: راه‌اندازی رویدادهای آموزشی و توانمندساز و مدارس تخصصی مختلف در مرکز نوآوری علوم انسانی در حوزه‌های رسانه، گردشگری، صنایع فرهنگی و مذهبی و... با رویکرد مهارت‌آموزی، نوآوری و کارآفرینی از مجموعه فعالیت‌های این مرکز تخصصی به‌مناسبت هفته‌ی پژوهش است که در قالب طرح «مجموعه رویدادهای نسل نو» ارائه می‌شود.
مدیر مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز افزود: در گام اول، دوره‌ی «رسانه (۱)؛ اصول ایده‌پردازی در رسانه» در قالب این طرح و طی ماه‌های دی و بهمن برگزار می‌شود.
آجیلیان افزود: با توجه به آسیب‌های اقتصادی پیش‌آمده، ناشی از شیوع ویروس کرونا و نیاز به استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌های روز دنیا، در گام اولِ «مجموعه رویدادهای نسل نو» مدرسه‌ی رسانه‌ی این مرکز، با همکاری سازمان فضای مجازی سراج مرکز فارس و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز، در سه سطح: اصول ایده‌پردازی در رسانه، اصول کسب‌وکار در رسانه و استارتاپ‌های رسانه‌محور، با محوریت دانشجویان علوم انسانی شهر شیراز و استان فارس، طرح‌ریزی شده است.
مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان فارس نیز، ضمن بیان اهمیت استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا برای ارتقای سطح مهارتی دانشجویان علوم انسانی، به بیان لزوم آموزش سواد رسانه و ارتقای مهارت‌های حوزه‌ی رسانه با استفاده از ظرفیت برترین اساتید دانشگاهی استان فارس و کشور پرداخت.
عبدالرسول معتضدیان افزود: توانمندسازی دانشجویان علوم انسانی با رویکرد ارتقای سطح سواد رسانه و استفاده‌ی بهینه از زیرساخت‌های فضای مجازی با رویکرد نوآوری و کارآفرینی از خروجی موردانتظار این رویداد است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com