0  |  0

راه‌اندازی کارخانه نوآوری گرگان طی دو ماه آینده

راه‌اندازی کارخانه نوآوری گرگان طی دو ماه آینده

مهدی غفاری در «نشست آسیب‌شناسی دهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری کشور» بازخوردهای دریافتی از نمایشگاه اینتوتکس ۲۰۲۱ را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ایجاد بسترهای لازم برای حضور استارتاپ‌های عضو پارک در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی مختلف، یکی از رسالت‌های مهم پارک علم و فناوری گلستان است و ما فقط در این برهه به وظیفه خود عمل کرده‌ایم.
رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه دسترسی به شبکه فعالان اکوسیستم استارتاپی می‌بایست مهم‌ترین دلیل حضور استارتاپ‌ها در پارک‌های علم و فناوری باشد، گفت: شناخت مهره‌ها و دستیابی به شبکه گسترده و طیف وسیع فعالان حوزه‌های مختلف در زیست‌بوم فناوری و نوآوری، می‌بایست اولویت حضور استارتاپ‌ها در پارک علم و فناوری گلستان را تشکیل دهد و دریافت تسهیلات جزو هدف‌گذاری‌های ثانویه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرایط قرمز و نارنجی در استان و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، طی یک سال و نیم گذشته موفق به برگزاری نشست‌های دورهمی فعالان استارتاپی نشدیم؛ اما این قول را می‌دهیم که از این پس نشست‌های مختلفی با حضور بازیگران مختلف اکوسیستم استارتاپی به صورت فصلی در شهرهای مختلف استان برگزار خواهیم کرد.
غفاری در ادامه با اشاره به اینکه تا سال گذشته به لحاظ فضاهای زیرساختی، پایین‌ترین جایگاه در بین پارک‌های علم و فناوری کشور متعلق به پارک علم و فناوری گلستان بود، تصریح کرد: طی دو سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای فراهم‌آوردن زیرساخت‌های فیزیکی در مجموعه پارک گلستان انجام شده که خوشبختانه و به لطف خدا در سال ۱۴۰۰ به لحاظ زیرساختی پیشرفت قابل توجهی را در استان شاهد و در بین پارک‌های علم و فناوری صعود چند پله‌ای خواهیم داشت.
رئیس پارک علم و فناوری گلستان همچنین از افتتاح و راه‌اندازی کارخانه نوآوری گرگان طی دو ماهه آینده خبر داد و گفت: تصمیمی اتخاذ کرده ‎ایم و به آن جامه عمل پوشاندیم؛ مطمئناً یکی از زیباترین کارخانه‌های نوآوری کشور را در شهر گرگان راه‌اندازی خواهیم کرد و هم‌اکنون با حداکثر سرعت در حال تلاش برای به سرانجام رساندن این مهم هستیم.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نقش‌آفرینی و جایگاه ویژه منتورها در بروز و ظهور موفقیت استارتاپ‌ها خاطرنشان کرد: به جد، به دنبال تشکیل یک تیم منتورینگ قوی در سطح استان هستیم و برای شکل‌گیری این یک تیم قدرتمند به ویژه در زمینه‌هایی نظیر صنایع خلاق و آی‌تی، حاضر به صرف هزینه خواهیم بود.
غفاری در پایان؛ مدیران هسته‌ها و واحدهای فناور را به مطالبه‌گری از مجموعه پارک علم و فناوری دعوت کرد و گفت: به من و همکارانم با پیشنهادات سازنده خود در راستای ترسیم نقشه راه کمک کنید. خودتان رو عضوی از بدنه اصلی این سیستم بدانید و پیگیر مطالبات خود باشید؛ ما نیز قویاً از پیشنهادات سازنده شما استقبال خواهیم نمود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com