0  |  0

۸ نوآوری شناختی سرمایه‌گذار جذب کرد

۸ نوآوری شناختی سرمایه‌گذار جذب کرد

کمال خرازی مشاور معاون علمی و فناوری در امور توسعه علوم شناختی در «رویداد ملی سرمایه گذاری برین‌وست ویژه کسب ‌وکارهای حوزه علوم و فناوری‌های شناختی» با تاکید بر حمایت از شرکت‌های فناور و خلاق این حوزه گفت: علوم شناختی می‌تواند به عنوان کسب و کار مطرح شود تا با حمایت صندوق‌ها، ایده‌ها می‌توانند به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق تبدیل شوند تا خدمات خود را به جامعه ارائه دهند.
در این رویداد ۸ طرح نوآورانه برای جذب سرمایه انتخاب شد و با توسعه محصولات و خدمات این حوزه، دانش و فناوری شناختی توسعه پیدا کند.
برنامه ملی سرمایه‌گذاری BRAINVEST با همکاری مشترک ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق پژوهش و فناوری گیلان از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. این رویداد سرمایه‌گذاری پس از یک سال به عنوان نخستین و جدی‌ترین رویداد سرمایه‌گذاری ویژه کسب‌وکارهای شناختی به شمار می‌رود.
در فراخوان رویداد برین وست، بیش ۶۰ طرح ثبت‌نام کردند که پس از چند مرحله ارزیابی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، علمی، ۸ تیم موفق به حضور در رویداد، ارائه طرح مقابل نماینده سرمایه‌گذاران و تلاش برای جذب سرمایه شدند.
در قالب این برنامه ملی، چالش سرمایه شناختی سازمان برگزار شد که نتایج آن ارائه مجموعه‌ای از ایده‌ ها و طرح‌های پژوهشی و نیز شکل‌گیری و فعالیت تیم های استارت اپی در زمینه‌های مرتبط با علم مدیریت شناختی بوده است.
حجم سرمایه‌گذاری برآورد شده در این برنامه توسط صندوق پژوهش و فناوری گیلان، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و سایر صندوق‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین خواهد شد.
در برنامه ملی برین‌وست، تمامی طرح ها از قابلیت جذب سرمایه این صندوق برخوردار خواهند بود. صاحبان کسب‌وکارهای شناختی می‌توانند درخواست خود را برای جذب سرمایه از طریق وب‌سایت این صندوق ثبت کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com