0  |  0

صدف، طرحی برای تحقق اکوسیستم کارآفرینی

صدف، طرحی برای تحقق اکوسیستم کارآفرینی

مراسم افتتاحیه طرح توانمندسازی صدف با حضور چهره‌های دانشگاهی و سرآمدان علم و فناوری استان اردبیل و مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس، به همت بنیاد نخبگان استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم عنوان شد: ایجاد انگیزه و توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها به‌منظور کمک به نقش‌آفرینی آنان در اکوسیستم فناوری و نوآوری و طراحی مسیر آینده حرفه‌ای و شغلی بر اساس استعدادها و ویژگی‌های هر فرد در جهت تسهیل ورود ایشان به بازار کار (زیست‌بوم کسب‌وکار) از مهمترین اهداف این طرح است.

در ادامه گفته شد: در واقع این طرح در نظر دارد به افراد کمک کند تا ابتدا به خودشناسی برسند و در ادامه با حضور در کارگاه‌های مختلف، مسیر درست شغلی را انتخاب و درنهایت بتوانند نقش‌آفرینی مؤثری در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور داشته باشند.

در بخش دیگری از این مراسم بیان شد: سومین دوره طرح صدف در استان اردبیل با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان استان برای تسهیل ورود به بازار کار، با همکاری بنیاد نخبگان استان اردبیل، پارک فناوری پردیس، پارک علم  و فناوری و شتاب دهنده جاویدان اجرایی می‌شود.

در پایان تأکید شد: دانشجویان مقطع تحصیلی کارشناسی و فارغ‌التحصیلان با رتبه‌های زیر 5000 کنکور سراسری که حداکثر دو سال از زمان فارغ‌التحصیلی ایشان گذشته باشد، دانشجویان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری و فارغ‌التحصیلانی با رتبه‌های زیر 500 کنکور که حداکثر دو سال از زمان فارغ‌التحصیلی ایشان گذشته باشد و همچنین افراد تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانۀ بنیاد نخبگان استان اردبیل مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com