0  |  0

معرفی کتاب؛ «نکات کاربردی در تحلیل تکنیکال پیشرفته»

معرفی کتاب؛ «نکات کاربردی در تحلیل تکنیکال پیشرفته»

یکی از مهم‌ترین شاخه‌های تحلیل تکنیکال، شناسایی روند غالب بازار و تشخیص اتمام روند جاری و هم سو کردن فکر و ذهن و احساس تحلیلگر با تغییرات روند بازار است. براین اساس، ضروری است معامله‌گران در تحلیل‌های خود دو بعد از تحلیل تکنیکال را هم زمان با یکدیگر در نظر بگیرند؛ این دو بعد در بیشتر موارد تحلیلگر را به انجام معاملات خرید و فروش ترغیب می کنند.
، کتاب «نکات کاربردی در تحلیل تکنیکال پیشرفته با رویکرد پیوسته مبنی بر استراتژی SPT» نوشته علی عاطفی آقایان توسط انتشارات آراد کتاب در ۶۰۴صفحه منتشر شده است.
در بخش نخست این کتاب، هر فصل با دو هدف جمع آوری نکته های مهم و کاربردی که در کتاب‌های مختلف پراکنده شده اند به طور خلاصه وار و ارائه نکات کاربردی تکمیلی از جانب مولف ساختار یافته است. در بخش دوم، سعی شده به ارائه نکاتی کابردی در تحلیل تکنیکال و تبیین استراتژی معاملاتی متناسب با روح پر جنب و جوش بازارهای مالی پرداخته شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com