0  |  0

دوشنبه های استارتاپی دی ماه برگزار می شود

دوشنبه های استارتاپی دی ماه برگزار می شود

در این رویداد، شرکت های خلاق، هسته‌های فناور یا شرکت‌های دانش ‌بنیان سرمایه‌پذیر، برای جذب سرمایه از سرمایه ‌گذاران خطرپذیر، طرح ها و محصولات خود را در معرض دید و ارزیابی این سرمایه ‌گذاران قرار می دهند.

یافتن سرمایه‌گذار

امین مقدسی مدیر توسعه کسب و کار برنامه های نوپای همگرا مرکز راهبردی فناوری همگرا گفت: رویداد دوشنبه های استارتاپی یک رویداد مستمر و هفتگی است که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه های مختلف برگزار می شود.

در این رویداد، شرکت های خلاق، طرح های خود را برای شرکت های سرمایه های خطرپذیر و شتابدهنده ها ارائه می کنند تا اگر مورد پسند آنها واقع شد، روی این طرح ها سرمایه گذاری کنند.

 از سامانه هوشمند تعلیق وزن تا کودهای زیستی

در این دوره، 6 شرکت خلاق پیام آوران هنر و فناوری شرق در حوزه سامانه هوشمند تعلیق وزن دینامیکی حلقه بسته، دیاوت در حوزه کیت تشخیص سریع آنتی بیوتیک های گروه بتالاکتام و تتراسایکلین ها در شیر، هوشیار در زمینه هدست توانبخشی نوری مغز، نانوفناوران گیتی دام در حوزه تولید اسپرم منجمد برای دام سنگین و سبک، اکسیر پوش دیبا در حوزه کودهای زیستی و آراسیس در زمینه مکان یابی ساختارهای عصبی و غیرعصبی حین جراحی به کمک واقعیت افزوده در حوزه های نانو تکنولوژی بیوتکنولوژی و فناوری اطلاعات علوم شناختی حضور دارند.

در این رویداد همچنین 34 مدعو در قالب صندوق سرمایه گذاری، شتابدهنده و صندوق پژوهش و فناوری شرکت می کنند.

این رویداد با همکاری مرکز راهبردی فناوری همگرا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، از ساعت 10 الی 12:45 دقیقه دوشنبه 20 دی برگزار می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com