0  |  0

معرفی کتاب: کتاب «استراتژی فردی یک معامله‌گر»

معرفی کتاب: کتاب «استراتژی فردی یک معامله‌گر»

«ژول آرتور بارکر» نویسنده و آینده پژوه، معتقد است: «می‌توانید و باید آینده خود را خود بیافرینید، زیرا اگر شما چنین نکنید، دیگری خواهد کرد.» شاید همین جمله برای مقدمه و شروع کافی باشد تا بدون اتلاف وقت وارد میدان و اصل ماجرا شویم. هر فردی پیش از آن که یک معامله‌گر باشد یک انسان است و در بستری از زمینه‌های عمومی و اختصاصی فعالیت می‌کند.

کتاب «استراتژی فردی یک معامله‌گر» نوشته محمود حسینی توسط انتشارات بامداد نو در ۲۱۴ صفحه منتشر شده است. در این کتاب چگونگی رسیدن به خواسته‌های فردی با رهنمودهای دقیق و مرحله به مرحله برای حوانندگان عرضه شده است.

نویسنده معتقد است هیچ پیشامدی شما را غافل‌گیر نخواهد نکرد، اگر پس از مطالعه دقیق کتاب حاضر و مطابق جدول های ارائه شده در کتاب، تدوین راهبرد فردی خود را آغاز کنید و در این راهبرد برای خودتان اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعریف کنید.

معامله گری یکی از ماموریت های زندگی هر فرد است و داشتن برنامه ی راهبردی نیاز هر ماموریتی است. پایبندی به برنامه ی راهبردی نیاز هر ماموریتی است. پایبندی به برنامه راهبرد فردی معامله گر را، در شرایط رشد بازار، از خوش‌بینی توهمی و در شرایط افت آن، از ضررهای هنگفت مصون می دارد.

به خوانندگان توصیه می شود پیش از مطالعه این کتاب، برآوردی ذهنی از قدرت خود در تخصیص منابع (زمان، انرژی، سرمایه، احساسات و ...) داشته باشند و در پایان میزان مطابقت آن را با معیارهای بیان شده در این کتاب محک بزنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com