0  |  0

دومین دوره مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود

دومین دوره مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود

شروع ویروس کرونا در سراسر جهان موجب به وجود آمدن سبک زندگی جدیدی برای مردم کشورها و جوامع مختلف گردیده است. در این سبک زندگی نو ظهور، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از تجمع افراد یکی از ارکان اصلی حفظ سلامت جوامع است. در کنار مسائلی مانند شروع کرونا، دوری مسافت، اهمیت زمان و امکانات گسترده و خاص فضای مجازی از جمله عوامل مهمی هستند که ضرورت بازنگری در سیاست های تصمیم گیری برخی رویداد ها و کسب کارها که شاید تا قبل از این اتفاقات به ضرورت حضور در فضای مجازی توجه کمتر داشتند را نشان دهد.

برگزاری رویداد های مجازی یکی از بهترین فرصت ها برای صاحبان کسب و کارها است تا با بهره گیری از فناوری به روز و کارآمد اطلاع رسانی چند رسانه ای، محصولات و خدمات خود را به شکل نامحدود به مخاطبان خود عرضه نمایند.

در این راستا دانشگاه صنعتی شریف با هدف حمایت از تولید ملی، شناسایی برنامه نویسان توانمند برای حضور در کسب و کار های مبتنی برICT ، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و ایجاد اشتغال در حال برگزاری مسابقات برنامه نویسی به صورت آنلاین و غیر حضوری با عنوان "Sharif Codejam"  توسط گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شریف "Sharif  ICT Group"  و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف در اسفند ماه سال جاری می باشد.

شریف کدجم یک مسابقه برنامه نویسی می باشد که کلیه مراحل آن به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می شود و کلیه علاقمندان به برنامه نویسی بدون هیچ محدودیتی می توانند در آن شرکت کنند.

در این مسابقات برای استفاده از تکنولوژی ‌ها و زبان ‌های برنامه نویسی هیچ محدودیتی وجود ندارد و مخاطب این رویداد تمامی کسانی هستند که توانایی برنامه نویسی دارند.

شریف کدجم در سه مرحله برگزار خواهد شد که در تمامی مراحل شرکت کنندگان تعدادی سوال چالشی را دریافت کرده و مدت زمان محدودی برای پاسخ به این سوالات دارند و افراد با دریافت امتیازات بیشتر به مراحل بعدی راه پیدا می کنند.

سوالات چالشی رویداد بدین صورت طراحی می شوند که مدتی قبل از برگزاری رویداد گروهی با حضور برخی از سرمایه گذاران، شرکت های بزرگ، چهره های موفق استارتاپی و افراد سرشناس در حوزه ICT  تشکیل می شود و به تدوین سوالات اصلی مسابقات می پردازند. همین گروه وظیفه داوری و امتیاز دهی به شرکت کنندگان را بر عهده دارند.

همچنین لازم به ذکر است جهت اطلاع رسانی به علاقه مندان جهت حضور در این مسابقات حدود یک ماه قبل از برگزاری رویداد از افراد، استارتاپ ها و تیم های فعال در حوزه مورد نظر دعوت می شود تا در رویداد ثبت نام کنند.

دومین دوره مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف

ثبت نام در مسابقات از 15 بهمن آغاز شده و تا 5 اسفند 1400 ماه ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان به حضور در مسابقات جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به وبسایت رسمی رویداد مراجعه و یا با دبیرخانه تماس حاصل فرمایند.

 وبسایت  www.codejam.sharif.ir

شماره تماس: 5-66028963-021

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com