0  |  0

معرفی کتاب: «مردی که معمای بازار را حل کرد»

معرفی کتاب: «مردی که معمای بازار را حل کرد»

«جیمز سایمنز»، ریاضی‍دان و محقق، بزرگترین فرد پول‌ساز تاریخ مالی مدرن به شمار می‌آید و از سرمایه‌گذاران رکورددار دنیا است. کتاب «مردی که معمای بازار را حل کرد» به بررسی موفقیت‌های او پرداخته است.

شاید بپرسید راز موفقیت جیمز سایمنز چیست؟ پاسخ این است که مهمترین تفاوت سایمنز با دیگر سرمایه گذاران در ذهن ریاضی دان اوست. سایمنز توانست یکی از موفق ترین صندوق های پوشش سرمایه به نام صندوق مدالیون را تاسیس کند؛ صندوقی که برای ۳۰ سال متوالی به صورت میانگین هر سال ۶۶ درصد بازدهی به همراه داشت و سودی ۱۰۰ میلیارد دلاری خلق کرد. با این حال به دلیل تلاش وی و کارمندانش برای حفظ محرمانگی تا پیش از این اطلاعات بسیار اندکی از جزییات شیوه کاری و الگوهای ریاضی اش منتشر شده بود.

کتاب «مردی که معمای بازار را حل کرد» نوشته «زاکرمن گریگوری» توسط انتشارات هورمزد در ۴۴۷ صفحه منتشر شده است. اهمیت این کتاب در اینجاست که نویسنده آن، به عنوان روزنامه نگار مشهور وال استریت، توانسته است بخش زیادی از این الگوهای ریاضی و ذهن ریاضی سایمنز را به تصویر بکشد. او در این کتاب تاریخچه ای از زندگی پر فراز و نشیب سایمنز و کارمندانش را به رشته تحریر در آورده است تا خواننده علاوه بر آشنایی با زندگی آنها، با روش کار سایمنز و نقش الگوهای ریاضی در خلق موفق ترین صندوق تاریخ مدرن نیز آشنا شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com