2  |  2

پاویون صنایع نرم و خلاق در اینوتکس 2022 برپا می‌شود

پاویون صنایع نرم و خلاق در اینوتکس 2022 برپا می‌شود

پاویون صنایع نرم و خلاق در نمایشگاه یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری برپا می‌شود تا شرکت‌های فعال در این حوزه در بزرگ‌ترین گردهمایی رهبران، سیاستگذاران، کارآفرینان و سرمایه گذاران حوزه فناوری و نوآوری در کشور مشارکت کنند و محصولات و خدمات خود را به معرض نمایش بگذارند.
با حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فرصتی برای حضور شرکت‌های خلاق در این رویداد که با چشم انداز پیشرانی در زیست بوم نوآوری و فناوری در منطقه غرب آسیا برگزار می شود و محل اجتماع تعداد بالایی از علاقه مندان به حوزه کارآفرینی و فناوری است؛ فراهم شده است. رویدادی که یازدهمین دوره آن 20 تا 23 اردیبهشت‌ماه سال 1401 در پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری برگزار می شود.
«برگزاری رویدادهای متنوع تجاری و ترویجی» همزمان با نمایشگاه اینوتکس با هدف بررسی آخرین برندهای نوآوری و فناوری، تسهیل همکاری بین شرکت ها و استارتاپ ها و نیز ارتباط آنها با سرمایه گذاران، از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه است.
شرکت‌های خلاق با حضور در این رویداد فناورانه می توانند در پنل های مختلفی با موضوعاتی چون «محیط زیست و توسعه پایدار»، «مسوولیت اجتماعی کسب و کارها»، «چالش های زیست بوم نوآوری»، «رهبری و ایجاد تغییر در پارادیم‌های ذهنی» و «بررسی موضوعات اقتصادی» نیز حضور یابند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com