0  |  1

قابلیت جدید اینستاگرام؛ مولتی تسکینگ یا انجام همزمان چند کار

قابلیت جدید اینستاگرام؛ مولتی تسکینگ یا انجام همزمان چند کار

اینستاگرام با افزودن قابلیت مولتی تسکینگ یا انجام همزمان چند کار، به کاربران این شبکه اجتماعی اجازه می دهد همزمان با مرور فید، چت کنند.
با این تغییر، چتهای جدید بالای بخش فید ظاهر می شود و کاربران می توانند همزمان با مرور فید، با زدن روی بخش پیام، پاسخ دهند.
این اپلیکیشن همچنین میانبری را اضافه کرده تا اشتراک گذاری پستها سریعتر شود. کاربران به جای گشتن در فهرست دوستانشان، می تواند چهار دوست را مشخص کنند که در هنگام انتخاب گزینه اشتراک گذاری، به عنوان میانبر ظاهر خواهند شد.
اینستاگرام همچنین قابلیت اشتراک گذاری آهنگ را اضافه می کند که به کاربران امکان می دهد ۳۰ ثانیه پیش نمایش آهنگهای اسپاتیفای، اپل موزیک و آمازون موزیک را به اشتراک بگذارند.
از زمانی که شرکت مِتا یکپارچگی اینستاگرام و مسنجر را آغاز کرده است، چت داخلی اینستاگرام به طور مستمر قابلیتهای بیشتری پیدا کرده و شباهت بیشتری به مسنجر یافته است. اکنون کاربرانی که پیامهای دریافتی هر دو اپلیکیشن را به یکدیگر لینک کرده اند، در قسمت بالای بخش پیامهای مستقیم (DM)، می توانند مشاهده کنند کدام یک از دوستانشان آنلاین هستند.
اینستاگرام همچنین میانبر @Silent را مشابه به روزرسانی اخیر مسنجر اضافه کرده است. اضافه کردن این میانبر به پیامها اجازه می دهد پیامها بدون نوتیفیکشن (اعلان)، دریافت شوند. همچنین چتهای گروهی قابلیت نظرسنجی خواهند داشت و نظرسنجی دیگر منحصر به استوری نخواهد بود.
بر اساس گزارش وب سایت انگجت، این به روزرسانی فورا برای همه قابل دسترس نخواهد بود. این شرکت اعلام کرد قابلیتهای جدید در برخی از کشورها عرضه می شود و سپس در دسترس کاربران جهانی قرار می گیرد اما به نام کشورها یا زمان عرضه جهانی آنها اشاره ای نکرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com