0  |  0

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می شود

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ اردیبهشت ماه برگزار می شود

سجاد عباسی فشمی گفت: فضای ارائه غرفه در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، نسبت به سال های گذشته افزایش یافته و با توجه به استقبال خوب شرکت های و استارت آپهای متقاضی ظرفیت ثبت نام برای دریافت غرفه تکمیل شده است.

دبیر یازدهمین نمایشگاه اینوتکس تصریح کرد: نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ در فضایی به وسعت ۵ هزار متر و حضور حدود ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعتی داخلی برگزار می شود.

وی بابیان اینکه پاویون روسیه و پاویون هند نیز در نمایشگاه امسال برقرار است، گفت: در این نمایشگاه مقامات مسئول کشورهای خارجی به عنوان بازدید کننده حضور خواهند داشت.

به گفته فشمی نمایشگاه امسال با استقبال صنایع بزرگ کشور همراه بوده تا در کنار استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان برای برطرف کردن نیازهای فناورانه خود در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ حضور داشته باشند. در این زمینه با برگزاری ریورس پیچ، صنایع بزرگ و فعال کشور در طول ۴ روز برگزاری اینوتکس به معرفی نیازهای فناوری خود به استارت اپ ها، شرکتهای دانش بنیان و مخترعین خواهند پرداخت.

دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با اشاره تفاوت دیگر اینوتکس ۲۰۲۲ با دوره‌های گذشته گفت: امسال برخلاف سال گذشته که ۲ استیج برگزار شد، شاهد برگزاری ۳ رویداد استیج خواهیم بود. یک استیج با موضوعات عمومی کسب و کاری در حوزه فناوری، دیگری با موضوعات تخصصی بررسی ترندهای آینده تکنولوژی و سومین استیج نیز موضوع بررسی حکمرانی فناورانه در حوزه دانش بنیان خواهد بود.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۰ ساعت سخنرانی، پنل و گفتگو در اینوتکس امسال خواهیم داشت که شامل موضوعات اقتصادی، محیط زیست و توسعه پایدار، مسئولیت اجتماعی کسب و کار ها، چالش های اکوسیستم نوآوری، رهبری و ایجاد تغییر در پارادایم های ذهنی می شود.

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ ، ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com