0  |  0

راه‌اندازی آکادمی دیجی‌پی، پل مطمئن بین دانشگاه‌ها و صنعت فین‌تک

راه‌اندازی آکادمی دیجی‌پی، پل مطمئن بین دانشگاه‌ها و صنعت فین‌تک

آکادمی دیجی‌پی با هدف تربیت نیروهای توانمند و متخصص در حوزه فین‌تک فعالیت خود را آغاز کرده و قرار است دانشجویان رشته‌های مختلف را پس از یادگیری دروس عملی، برای یافتن شغل‌های مرتبط، به فعالان صنعت فین‌تک در ایران پیوند بدهد.

این شرکت فعال در حوزه فین‌تک و لندتک، در نظر دارد مباحث تخصصی و کاربردی در زمینه فناوری‌های مالی را که دانشجویان در محیط‌های دانشگاهی کم‌تر شانس رویارویی و آشنایی با آن‌ها را پیدا می‌کنند، در قالب دوره‌های کاربردی ارائه کند.

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کسب‌وکارهای فین‌تکی کمبود نیروهای متخصص و ضعف دانش و تخصص روزآمد در این حوزه است. این مسئله موجب شده است تا شرکت‌ها با وجود صرف هزینه‌های بسیار زیاد، موفق به جذب نیروهای متخصص مورد نیاز خود نشوند و از سوی دیگر نیروهای بااستعداد و علاقه‌مند جایی برای کسب تجربه‌های کاربردی و به دنبال آن فعالیت در حوزه مورد علاقه خود پیدا نکنند. هدف اصلی دیجی‌پی از راه‌اندازی این آکادمی علاوه بر تربیت نیروهای متخصص برای همکاری در مجموعه، توانمندسازی نیروهای با استعداد، باانگیزه و علاقه‌مند با دانش روز و آماده‌ کردن آن‌ها برای ورود به صنعت بوده است.

این آکادمی برای کلیه رشته‌های مهندسی، مدیریت و علوم پایه متناسب با مشاغل فین‌تک، دوره‌های آموزشی این صنعت را برگزار خواهد کرد تا آن‌ها را با واقعیت‌ها و نیازهای روز این حوزه در کشور آشنا و برای پیوستن به این صنعت آماده کند.

بنا بر اعلام دیجی‌پی، فارغ‌التحصیلان دوره‌های کاربردی این آکادمی، علاوه بر دریافت مدرک معتبر، به فعالان خوش‌نام فین‌تک معرفی خواهند شد تا مشغول به کار شده و از آموخته‌هایشان به شکل عملی استفاده کنند.

این آکادمی علاوه بر آموزش دادن به دانشجویان، خدمات و دوره‌های آموزشی متناسب با نیاز کسب‌وکارهای فین‌تکی را هم برگزار خواهد کرد و کسب‌وکارها و شرکت‌هایی که در حیطه‌های مرتبط فعالیت دارند می‌توانند برای آموزش بیشتر و بهتر کارمندان فعلی خود یا تربیت نیروهای متخصص کاری، از خدمات این آکادمی بهره‌مند شوند.

آکادمی فین‌تک دیجی‌پی قرار است با تکیه‌بر دانسته‌ها و تجربه‌های فین‌تک در گروه دیجی‌کالا، پل مطمئنی برای تبدیل دانش آکادمیک به تجربه‌های حرفه‌ای و کاربردی در حوزه فین‌تک، باشد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: راه پرداخت
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com