1  |  1

دومین فن بازار ملی دارویی برگزار می‌شود

دومین فن بازار ملی دارویی برگزار می‌شود

طرح‌های برتر فناورانه در حوزه دارو برای شرکت در دومین فن بازار ملی دارویی با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انتخاب می شوند تا در مسیر تجاری‌سازی قرار گیرند. این رویداد توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به مدت دو ماه از تاریخ ۸ تیر تا ۸ شهریور به صورت مجازی برگزار می شود.

هدف از برگزاری دومین فن بازار ملی دارویی، «ایجاد ارتباط موثر میان صاحبان ایده و شرکت های دانش بنیان و خلاق مستقر در مراکز رشد دانشگاه با سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و بازارهای فروش محصولات در حوزه دارویی» است.

این رویداد ملی در محورهای «محصولات نانوفناوری دارویی»، «اپلیکیشن ها و فناوری های دارویی»، «محصولات آرایشی و بهداشتی»، «محصولات دارویی» و «طب سنتی» برگزار می شود و علاقه مندان به مشارکت در این رویداد تا ۷ تیرماه برای ثبت نام فرصت دارند.

نخستین دوره فن بازار ملی دارویی سال گذشته با استقبال زیادی مواجه و طرح‌های فناورانه مختلفی در محورهای انتخابی به این رویداد ارسال شد. دومین دوره آن هم امسال با هدف جذب طرح‌های برتر و توسعه بازار داخلی محصولات ایران ساخت در کشور برگزار می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com