0  |  0

فولکس‌واگن به تسلا نزدیک شد

فولکس‌واگن به تسلا نزدیک شد

مدیرعامل شرکت خودروسازی فولکس‌واگن اعلام کرد که فولکس‌واگن نیمه دوم سال ۲۰۲۲ قدرتمندی را پیش‌بینی می‌کند و انتظار دارد پیشرفتی در رسیدن به رقیب تسلا داشته باشد زیرا کاهش کمبود تراشه‌ها، تنگناهای زنجیره تامین و افزایش هزینه‌ها را جبران می‌کند.
هربرت دیس، مدیرعامل فولکس‌واگن در یک نشست کاری گفت: ما بیش از همیشه درآمد داریم و افزود که فولکس‌واگن در حال افزایش حجم خودروهای الکتریکی در بزرگ‌ترین بازارهای خود در آلمان و چین به لطف کاهش کمبودهای نیمه‌هادیست.
مدیرعامل شرکت گفت: این به خودروساز اجازه می‌دهد تا شکاف فولکس‌واگن و تسلا را در سال جاری کاهش دهد و به هدف خود برای تبدیل شدن به رهبر بازار تا سال ۲۰۲۵ دست یابد. دیس گفت: ایلان ماسک باید همزمان دو کارخانه بسیار پیچیده در شهر آستین، پایتخت تگزاس و شهر گرونهایده آلمان را تقویت کند و همچنین تولید را در شانگهای گسترش دهد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com