0  |  0

شکست تازه زاکربرگ؛ کیف پول دیجیتال متا به بن بست رسید

شکست تازه زاکربرگ؛ کیف پول دیجیتال متا به بن بست رسید

متا در حال تعطیل کردن نووی، کیف پول دیجیتالی خود برای استفاده از ارزهای دیجیتال کوتاه مدت است که نشانگر شکستی تازه برای آن است.
این پلتفرم در اول سپتامبر تعطیل می‌شود و ۲۰ ژوئیه آخرین روز برای اضافه کردن مبالغ مورد نظر کاربران به آن است. متا به کاربران توصیه کرده که موجودی خود را «در اسرع وقت» برداشت کنند و خاطرنشان کرده که تلاش می‌کند پول‌های باقی‌مانده احتمالی را پس از آخرین روز فعالیت نووی به حساب‌های بانکی مشتریان و کارت‌های نقدی آنان منتقل کند.
در حال حاضر، این تعطیلی معنایی جز پایان جاه طلبی‌های متا در زمینه ارزهای دیجیتال ندارد. این شرکت در اکتبر گذشته نووی را در قالب یک طرح آزمایشی راه اندازی کرد. این کیف پول از دیم ارز دیجیتال داخلی متا، که قبلاً با نام لیبرا معروف بود پشتیبانی نمی‌کرد. یک ماه بعد از راه اندازی نووی دیوید مارکوس، رئیس رمزارز شرکت متا آن را ترک کرد. در آغاز سال ۲۰۲۲ هم با فروش دارایی‌های دیم، فعالیت‌های آن متوقف شد.
البته این تحول لزوماً به معنای کنار گذاشته شدن ایده استفاده از کیف پول دیجیتال توسط متا نیست. این شرکت قصد دارد از این ایده در حوزه‌های بلاک چین و معرفی محصولات جدید مانند کلکسیون‌های دیجیتال استفاده کند و آن را همزمان با همه گیر شدن وب ۳ بیشتر به کار بگیرد.
پیش از این مارک زاکربرگ تغییر نام فیس‌بوک پی به متا پی را «نخستین گام» به سمت ایجاد یک کیف پول دیجیتال برای متاورس خواند و افزود: آینده‌ای را متصور است که در آن متا پی به عنوان مکانی برای ذخیره تمام اقلام دیجیتالی که شما در دنیای مجازی می‌خرید یا ایجاد می‌کنید عمل می‌کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com