0  |  0

پوست‌‌‌اندازی نایک برای‌ گذار به انقلاب دیجیتال

پوست‌‌‌اندازی نایک برای‌ گذار به انقلاب دیجیتال

نایک سرمایه‌گذاری هنگفتی برای تغییر رویکردهای درون سازمانی خود همسو با انقلاب صنعتی چهارم انجام داده است. اخیرا متیو فرند، مدیر مالی نایک طی تماسی در ماه ژوئن گفت که این شرکت سیستم ERP جدید خود را در سراسر شبکه جهانی خود در سال‌جاری به منظور افزایش دید و بهره‌وری موجودی عرضه می‌کند. این سیستم جدید منابع سازمانی که فرند آن را «بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری شرکت در تحول دیجیتال» توصیف کرد، قرار است در ماه جاری در چین راه‌اندازی شود، در حالی که نایک آماده استقرار آن در آمریکای شمالی در سال مالی ۲۰۲۴ است. فرند اعلام کرده که تحول سیستم درون‌‌‌سازمانی نایک برای افزایش سرعت در زنجیره تامین موضوعی بنیادی خواهد بود؛ زیرا نایک به طور فزاینده‌‌‌ای به فروش مستقیم به مصرف‌کننده متمایل خواهد شود. راه‌‌‌اندازی رویکردهای تازه منابع انسانی در نایک در حالی انجام می‌شود که این خرده‌‌‌فروش همچنان با افزایش موجودی‌‌‌ حین حمل‌ونقل و زمان‌بندی طولانی‌‌‌تر برای عرضه محصولات به بازار مواجه است؛ مسائلی که سیستم فناوری جدید می‌‌‌تواند در رفع آنها موثر باشد

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com