0  |  0

معرفی کتاب: «استراتژی، ارزش و ریسک: پویایی صنعت و مدیریت مالی پیشرفته»

معرفی کتاب: «استراتژی، ارزش و ریسک: پویایی صنعت و مدیریت مالی پیشرفته»

پدیده جهانی شدن به عنوان پارادایم عصر حاضر، اغلب ساحت های زندگی بشر را دستخوش تغییر و تخول کرده و این تحولات به ویژه در عرصه اقتصاد، در هم تنیدگی اقتصادهای جهان و تسلط سازمان های غیر ملی بر آن را به دنبال داشته و به تبع آن، شرکت ها و بنگاه های اقتصادی را به طور کامل تحت تاثیر خود قرار داده است. در این میان، تحلیل دقیق و به هنگام از تحولات در بعد اقتصادی و همچنین در ابعاد دیگر برای کشوری چون ایران ضروری به نظر می رسد.
در کتاب «استراتژی، ارزش و ریسک: پویایی صنعت و مدیریت مالی پیشرفته»، ارتباط بین تحولات جهانی و اثر آن بر آینده صنایع و شرکت ها را از منظرهای مختلف مورد توجه قرار گرفته و ابعاد گوناگون تغییرات استراتژی، مدل کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری و ارزش را با توجه به پویایی صنعت بررسی کرده است.
مزیت برجسته این اثر آن است که ضمن معرفی چارچوب های استارتژیک در بستر تحولات اشاره شده، استانداردهای حسابداری، مالی، اقتصادی و مدیریت ریسک، تلاش کرده است تا مدل های نوین و پیشرفته کمی را مبتنی بر سناریوهای متعدد و داده های تجربی و تحقیقاتی به صورت کاملاً عملیاتی و کاربردی در صنایع مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.
همچنین با معرفی مشتقات مالی پیشرفته، روش های تحلیلی و مالی ارزش‌گذاری و تحلیل روندها، تحولات صنایع مختلف را در چارچوب نظریات علمی و آخرین یافته های تحقیقاتی دنبال می‌کند.
یادآوری می‌شود، کتاب «استراتژی، ارزش و ریسک: پویایی صنعت و مدیریت مالی پیشرفته» نوشته جیمی راجرز و برگردان یاسر فلاح توسط انتشارات چالش در ۲۸۹ صفحه منتشر شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com